Visit us
Test babette over parkeren
Kaartverkoop
-
Waar koop ik kaarten voor het Filiaaltheater?
Voor een voorstelling in ons Filiaaltheater kun je kaarten kopen via onze online ticketshop Stichting Het Filiaal theatermakers Tickets (stager.co)
-
Ik heb kaarten gereserveerd voor een voorstelling in het Filiaaltheater, maar nog geen bevestiging ontvangen.
Neem contact op met ons kantoor via kassa@hetfiliaal.nl of 030 799 09 24
-
Kan ik direct kaarten aan de Filiaalkassa kopen?
Dat kan, maar je loopt het risico dat we uitverkocht zijn. Check dat vooraf door te mailen naar kassa@hetfiliaal.nl. De kassa in de foyer van het Filiaaltheater is geopend vanaf een halfuur voor aanvang van voorstellingen. Reserveringen kunnen tot een kwartier voor aanvang van de voorstelling worden afgehaald.
-
Kan ik betalen met een Podiumkaart, of CJP cultuurkaart?
Bij de kassa van het Filiaaltheater kun je alleen met PIN betalen. We geven reductie op bezoekers die een U-pas hebben. Helaas kun je nu nog niet betalen met een Podium Cadeaukaart of CJP Cultuurkaart.
-
Kan ik op de wachtlijst komen bij uitverkochte voorstellingen?
Is jouw favoriete voorstelling uitverkocht? Wij kunnen je op de wachtlijst plaatsen. Stuur een mailtje naar kassa@hetfiliaal.nl en vermeld daarin je naam, telefoonnummer, de betreffende voorstelling en aantal tickets. Zodra er kaarten beschikbaar komen sturen wij jou een e-mail. Wij behandelen deze wachtlijst op volgorde van inschrijving.
-
Hoe lang van tevoren kun je in de zaal plaatsnemen? We spelen ook in andere theaters. Heb je daar een vraag over?
Hier vind je alle bezoekersinformatie voor externe theaters
-
Wat zijn jullie coronamaatregelen?
Blijf bij coronagerelateerde klachten thuis. Laat het ons weten als het om deze reden toch niet lukt om aanwezig te zijn via kassa@hetfiliaal.nl.
-
Heb je een vraag over een bezoek aan een externe theater?
Hier vind je alle bezoekersinformatie voor externe theaters
Bereikbaarheid
-
Hoe kom ik bij het Filiaaltheater?
Navigeer vanaf je huidige locatie naar het Filiaaltheater: Kapelweg 7, 3566 MK Utrecht
-
Waar kan ik parkeren?
Aan het begin van het fort op de Bastionweg is een grote parkeerplaats op 3 minuten loopafstand van het Filiaaltheater. Er zijn beperkte parkeerplaatsen beschikbaar op ons eigen terrein. Indien noodzakelijk vanwege beperkte mobiliteit, kun je hier van tevoren een beroep op doen via petra@hetfiliaal.nl
-
Kan ik mijn fiets voor de deur kwijt?
Jazeker, we hebben voldoende ruimte en fietsenrekken om ook je fiets hartelijk te ontvangen.
-
Is het Filiaaltheater bereikbaar met het Openbaar vervoer?
Vanaf Utrecht Centraal rijdt bus 55 richting Maartensdijk in ongeveer 15 minuten naar halte Vulcanusdreef. Vanaf hier is het ongeveer 4 minuten lopen naar de Kapelweg 7. Je kunt ook een sprinter naar Station Utrecht Overvecht (4 min), vanaf hier is het ongeveer 17 minuten lopen.
Toegankelijkheid
-
Is het Filiaaltheater rolstoeltoegankelijk?
Het Filiaal is toegankelijk voor rolstoelgebruikers en mensen die slecht ter been zijn. We hebben echter geen invalide toilet.
In de theaterzaal bevindt alleen de eerste rij zich op de vlakke vloer. De ingang van het Filiaalgebouw is gelijkvloers, net als de toegang vanuit de foyer naar de zaal en naar het (niet invalide) toilet.Heb je een plek op de eerste rij nodig, omdat je slecht ter been bent, of heb je een rolstoelplaats nodig? Neem contact op met Petra Wolf via petra@hetfiliaal.nl of via +31(0)30 273 4956. Onze medewerkers helpen graag.
-
Wat is de minimum leeftijd van een familievoorstelling?
De minimumleeftijd is verschillend per productie. Soms is een voorstelling geschikt voor 4 tot 104 jaar of voor 8 tot 108 jaar, etc. We bepalen alleen een ondergrens. Simpelweg omdat soms de inhoud meer voor een hogere leeftijd geschikt is of omdat de stijl van de voorstelling voor jongere kinderen net te complex kan zijn. Let wel: er is geen bovengrens. Dus je kunt gerust een kind van 7 jaar meenemen naar een 4+ voorstelling, of een kind van 10 naar een 8+ voorstelling. Onze voorstellingen zitten zo gelaagd in elkaar dat ook grotere kinderen én volwassenen er samen van kunnen genieten.
Openingstijden
-
Telefonisch bereikbaar
Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur op +31(0)30 273 4956 of via kassa@hetfiliaal.nl.
In de kerstvakantie zijn minder aanwezig. Op 28 en 29 december zijn wij vanaf 12.00 uur telefonisch bereikbaar. Heb je vragen over de voorstelling Er staat een olifant bij de bushalte? Spreek een bericht in dan nemen wij contact op. Je kunt ook een mail sturen naar kassa@hetfiliaal.nl.
-
Vanaf hoe lang voor de voorstelling is het theater open?
Ga je een voorstelling bezoeken? Een halfuur voordat de voorstelling begint, kun je in onze foyer terecht voor een drankje. Vaak hebben we ook activiteiten in de foyer voor kinderen. Ook na afloop van de voorstelling is de bar geopend
-
Hoe lang van tevoren kun je in de zaal plaatsnemen?
Het publiek verzamelt in de foyer. De zaal gaat een kwartier voor aanvang open. Dit wordt aangekondigd in de foyer. Zorg dat je aanwezig bent voordat de voorstelling begint. Als de voorstelling is begonnen, sluiten de deuren en kun je de zaal helaas niet meer in.