cursor
Het Filiaal

AUTSJ4 tot 104 jr

Een voorstelling met slapstick en stagefighting over veerkracht en jezelf mogen zijn.

30 min

Een voorstelling met slapstick en stagefighting over veerkracht en jezelf mogen zijn.

AUTSJ gaat over een kind met ASS (autisme spectrum "stoornis") dat een groot gevoel van veiligheid vindt in een leven vol structuur en regelmaat. Chaos, prikkels, verrassingen en vreemde mensen lijken de vijand. Maar als je altijd binnen je eigen veilige bubbel blijft, groei je dan wel? Kun je niet beter op zoek naar een goede balans? Prikkelende rust en rustige prikkels. Een voorstelling voor in het speellokaal met weinig tot geen tekst, veel dans, beweging, slapstick en stagefight over vasthouden en loslaten.

Deze daglichtvoorstelling wordt gemaakt door Jaike Belfor. Ze was als acteur bij Het Filiaal te zien in Back to Oz, Scheur in de Tijd en The Neverending Story. Jaike ontwikkelt zich tot regisseur om haar eigen verhalen te vertellen.

Educatie bij de voorstelling
Filiaal theatermakers ontwikkelt online lesmateriaal en een FiliaalLab bij AUTSJ. Voor het regulier onderwijs bieden we 1 DansLab aan. Voor het S(B)O zijn er 2 DansLabs bij te boeken. Meer informatie...

  • Concept & regie
    Jaike Belfor
  • Cast
    Naïma Souhaïr, Jilles Flinterman
  • Compositie
    Thomas Wenas (stagiair Koninklijk Conservatorium Den Haag)
  • Regiecoach
    Monique Corvers
  • Compositiecoach
    Gábor Tarján
  • Vormgeving
    Omroep Sjeun (Sjaan Hofstede en Pleun Verhees)
  • Kungfutrainer
    Erwin Dörr
  • Technische productie
    Iris Rodenburg
  • Zaal
    op school in de gymzaal of het speellokaal
  • Beschikbaar
    januari t/m maart 2025
  • Leeftijd
    4 tot 104 jaar, groep 1,2 / SBO: gr 1,2,3,4
  • Duur voorstelling
    30 minuten
  • Duur FiliaalLabs
    1 FiliaalLab van 45 minuten, SBO: 2 FiliaalLabs van ieder 30 min
  • Prijs FiliaalLab
    Prijs regulier onderwijs: €65,- per lab per klas
    Prijs speciaal (basis) onderwijs: €45 per lab per klas

Filiaal bij jou op school?

Bekijk ons aanbod voor scholen, onze samenwerkingen en visie op kunsteducatie.

Toon:
Je gebruikt een verouderde browser!

Update je browser om deze website correct te bekijken.

Update mijn browser nu Sluiten